ny sportbh

Ibland när vi funderar på att ta in en ny produkt i butiken så skickar dom produklten som jag kan prova. Och det är ju så klart j'tte kul för det innebär att jag får många superbra bh och igår fick jag en ny sportbh som jag skulle testa ett tag för att se om vi tycker att den är tillräckligt bra för att ta in i butiken. 
Även om jag litar mycket på de säljare som åker ut till oss så är de ju trots allt säljare som vill få bra försäljningssiffror så man får ju vara lite vaksam med så klart, men iaf... 
Sportbh... 
 
När vi va på mässan så var det en av tjejerna som visade en bh som skulle vara så bra. Det går ju inte att trycka på tillräckligt hur viktigt det är med en bra sportbh och vid olika träningar så rör sig brösten olika. alltså tx på ett sätt om du springer och ett sätt om du kör spinning eller kör boxning.. ja du hajjar ju... 
och iaf det här är en running bra ( löpar bh) och som du då kan ha när du springer och power walkar står på crosstrainer osv. 
 
Och igår då fick jag hem den och idag provade jag den och Det var på riktigt en av de bästa jag någonsin provat! Jag kan lova att det skumpade inte ens innuti jävlar vad den satt!
Och ja... ja den va bra!!
 
Sitter som ett smäck!
 
 
 
nice va?? 
 
Och lite reflexränder i fram ifall man är så fit så man kan springa ute i endast bh så ser bilarna dig;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Den ser grym ut!!! Vill ha:)

Svar: det va den kan jag lova=)
Frida Nävarp

2013-02-21 @ 21:50:59
URL: http://www.marialackdal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0