Nu är det igångsättning

Ja så jäkla skönt! 
Nu har jag bestämt mig för att sätta igång hästarna, eller nä hästen inte båda för det finns inte tid för just nu och då den ena är så gammal så tycker jag inte att det gör något om hon får vila. Men den unga ska igång efter en LÅÅÅÅÅÅNG ledighet! 
 
Igår tömmkörde jag hemme lite lätt i paddocken i ca 20 minuter och i morses så gick jag upp vid 7 och gick ut och fixade och donade med henne, sen gick jag ca 1 km för lite frammskrittning i skogen och sen tömmkörning på gärdet hemma så hon kunde få lite större uta att röra sig på =) 
 
Hon gick faktiskt riktigt bra för att inte ha varit igång något på länge och bjöd och ville jobba även om det inte är helt 100 rätt i formen så gick det bra och det är huvudsaken!=) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiin filt:)

2013-02-11 @ 18:41:44
Postat av: Anette

vad fin hom är

2013-02-13 @ 06:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0