Men god morgon solstrålar!

Idag är jag så glad! inget bråk idag på morgonen allt flöt och monstret var idag en riktig gullunge hjälpte till med hästarna och var klar i tid och ja! 
 
GUD SÅ SKÖNT!!
 
Idag är det jobb till 18.30 och sen ska jag iväg och fixa lite. Lovisa blir hämtad av lillasyster Linn och sen ska hon till mamma en liten stund innan jag hämtar upp henne där...
 
Imorgon jobbar jag 10-14 och sen ska jag ha en hemma helg. Ska vara hemma och fixa och dona. rensa på lovisas rum, baka bröd, färga håret,skava av hår på benen, noppa ögonbrynen, och lite annat smått och gott....
 
Har massa garderober på övenvåningen som är i skitfult furu och jag hatar furu och dom skall bli vita men med tanke på att det är 8-10 dörrar så är det ju ett litet projekt att starta och det vet i fasen om jag orkar i helgen men jag är sugen på att få dom målade någon gång så man slipper se skiten varenda gång man går upp!
 
Men som sagt. får se om det är något jag hinner börja med eller om jag kanske väntar tills sommaren när man kan stå ute och måla=) 
 
Nä nu ska jag sätta igång med jobbet här. 
 
 
Träningen gick bra, 
30 min crosstrainer ( 7 km level 8) 
stepmaskinen 5 min level 4
och sen styrka för axlar och bröst
Nu ska kroppen få vila i 2 dagar, den är lite trött nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0