fredaaaaaaag

Idag tog jag förmiddagen ledig, 
 
Gick upp vid 7 som vanligt körde lovisa til skolan och sen åkte jag hem igen och borsta, duscha borsta igen och fönade betty så nu är on ren och super fin i pälsen.
 
 
Här ligger hon och skäms i duchen i väntan på att bli nerdränlkt=) Här har jag borstat ut ALLA tovor på henne vilket tog ca 1 timme och 20 minuter. 
 
 
sen är det schampo 2 ggr och balsam 1 gång
 
 
sen föna hon och sen vips så ser man så här söt och fin ut=) 
 
 
 
hon är så jäkla söt efteråt för då tycker hon ntagligen att hon är så fin själv och vill visa upp sig för alla i familjen och här är hon inne i datarummet och letar efter jonatan för hon är ju van vid att han alltid är där och så när han nu inte va där ställde hon sig och kolla på mig typo som " vart fan har husse tagit vägen?" "kan han ha gömt sig?" och så sprang hon runt och skällde på honom men ingen husse kom och ingen lovisa heller!=(
 
då gick hon och la sig på sin plats i soffan och surade och där har hon legat sen dess. 
 
 
Jag har varit ute och mockat och ridit vilket gick skiiiit bra idag=) så hmla roligt!
 
Nu ska jag sminka mig sen ska och hämta lovisa och sen jobba!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Betty

Näää, måste matte ta kort på mig i duschen!!!
Fyyyy !!! Kommer att ge igen :)

2013-02-22 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0