kiwi

Åh jag är så tött idag och just nu har jag baa lust att låsa dörren till butiken i 30 minutr och ta en powernap! Det här är helt sjukt. 

Jag klarade inte av att ta mig till gymmet i morses då jag har så förbannat ont i mina ben efter den där dvd! jäklar i gatan vad den sög musten ur mina lår! kan knappt gå ner i trappan! 
 
Så jag körde lovisa till skolan och släpte ut hästarna sen gick jag och la mig i soffan med min tallrik gröt och kollade på nyhetsmorgon! 
 
Ikväll ska lovisa på gympa och Jonatan kör henne dit så när jag slutar ska jag snabbt svida om till ridkläder sen ska jag ge mig ut på en travtur idag igen. Idag ökar vi turen till 5 km och med lite galopp med=) 
 
Börjar faktiskt bli riktigt roligt att sätta igång henne nu. När det bara är skritt är det ju skittråkigt men nu när man kan börja rida lite "ordentligare" känns det roligare! 
 
Nä nu ska jag äta lite mellanmål sen ska jag fprtsätta jobba!=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0