haha biffig!?

Vi får ju rätt mycket paket och det är ju några olika budkillr som kommer med dem men idag va det en ny och hans första kommentar var inte Hej som de brukar säga utan
 
Bud-" fan tränar du elle?" 
 
haha lite paff blev jag och svarade så klart
 
Frida-"öööm Ja"
Bud- "jag ser det biffig, du ser jävla vältränad ut!" " vad tränar du då? axlar elle? 
NICE
 
 QUE???!!!
 
är det här någon dolda kamera eller??? 
 
Frida- " haha tack,nja lite olika
 
Bud- " ja du lyckas bra!"
Vart tränar du?"
 
Frida- på feelgood"
Bud - här i närheten eller"
Frida ja vida gamla krikelin
 
bla bla bla
 
sen går han och på utvägen säger han  -Jävligt NICe ( najs)!!
 
 
Jag älskar nu mera det budet!! och jag hade inte hjärta att säga att nä tyvärr så är det mestadels fett som ligger som ett döljande lager utanpå musklerna. Men det behöver ju inte han veta=) 
 
så här har ni den biffiga och ohyggligt vältränade tösen!!som dessutom är Jävligt Najs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0