God fredag!!

Tjihooo! idag är det fredag! 
 
Igår va det ju alla hjärtans dag vilket troligtvis inte en enda levande själ missat. 
Jag fick jätte fins cerisa rosor av jonatan! 
Även om jag sagt att han absolut INTE skulle köpa något så blev jag ju så klart jätte glad;)
 
 
Idag jobbar jag till 18.00 och sen ska vi hem till några vänner och imorgon blir det jobb och sen hem och fixa mat och lite så för då tror jag att mina syskon kommer hem och ska umgås lite=) 
 
och för att ni ska veta att det är lite synd om mig idag eller mest lovisa så klart men synd om oss båda så ska ni veta att jag sovit ca 2-3 timmar sammanlagt inatt!!
Lovisa har fått något konstigt under foten som kliar som bara fasen och sen gör den ont när hon kliar, vilket har gjort att hon inte kunde somna för att det kliade så och dessutom så har hon fått ett brännmärke på armen då hon och en kompis lektwe och hon snubbla och stötte till glaset till vedkaminen=( 
och så fort det kommer på lakanet så gör ju såp klart det jätte ont så jag har fått ligga inatt och hålla i hennes ena ben för att hon inte ska kunna klia på det och det innebär att hon har vaknat för att hon inte fått klia och jag har vaknat så fort hon försökt klia... 
 
somnade inte fötrrän 02,30 och då gick jag inte och la mig i min säng och 10 minuter efter kommer hon med och lägger sig inne hos oss och tar en stund innan hon somnar om och ja ... skit samma pissig natt har det varit iaf!
 
Nu ska jag äta lite lunch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0