frukost eller lunch???!!!

Har för en liten stund sen slängt i mig frukost, eller vid den här tiden är det kanske lunch oavsett om det är ens första mål på dagen,.... skit samma för det speler ju ingen roll igentligen. 
havregrynsgröt och banan med 2 st Gi mackor. 
Det finns mycket bröd och sånt i butikerna nu som är med lite mjöl i eller med annat slags mjöl i än vete och sånt.... hittade ett Gi bröd som va riktigt gott!
 
 
Nu har vi kommit till jobbet och jobbar till 18.00.
 
Lovisa var hungrig efter skolan och stack upp till willys och köpte ur deras självplockningssallad. Hon älskar den! 
 
Jag däremot kommer aldrig att gå nära den igen efter att jag fick i mig tonfisk av misstag för att folk slabbar så förbannat och inte kan hålla en sked i varje bytta utan slaffsar runt med samma i alla och där med fick en alergisk reaktion så det hette duga! trodde jag skulle förlora förståndet av denn vidriga klåda det orsakade!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0