Fettisdagen!

Idag är det min dag!

Fettisdagen, och den 4 oktober är mina dagar! Alla firar med att äta en semla just idag när jag firas! Alla utom jag för jag bakade en kladdkaka!

Den var så där tycker jag, va med mörk choklad i och så. Smeten var god men jag föredrar faktiskt frödinge kladdkaka som man köper färdig! Den e snaskig den!

Alltså nu har jag legat och väntat på att Mia på grötö, scandal, och Sveriges mästerkock ska börja och sett fram emot det hela dan men nu kom jag precis på att det är ju för i fasen tisdag idag!!!!!!!
Jefla skit med då!

Imorgon ska jag köra Lovisa till hennes farfar på förmiddagen, sen är det städdag här hemma och på kvällen är det gympa för Lovisa! Och så ska jag hinna rida med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0