dagens träning

Idag var jag INTE pigg i kroppen! 
Fy farao! Träningsverk efter dvd, men upp på crosen i 45 minuter och på detn tiden kom jag 1 mil!! 
 
Och jag kan säga att efter 2.4 km ville jag inget annat än att gå ner och duscha och lägga mig i fosterställning och sova!!
Men kämpade vidare i 7.5 km till ooch det gör nu att jag sitter här och är totalt jäkla slutkörd men ändå nöjd med mig själv=) 
 
 
Jag tror att det har hänt något med min kropp! den har blivit sjuk för jag har ALDRIG I HELA MITT LIV GILLAT HAVREGRYNSGRÖT men kunnat äta för att det mättar bra. MEN i morses tyckte jag att det faktiskt var gott! 
 
Så frukosten blev havregrynsgröt på 1 dl gryn och 2 finncrisp.
 
Och ursäkta bilden för det ser verkligen inte aptitligt ut men det gick snabbt och hur intressant kan havregrynsgröt bli på en bild å andra sidan?=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0