3 "träningspass" idag

Jäklar så duktig jag känner mig nu!
I morses 6 km på crosstrainern
I em 30 minuters ridning
Och nu innan farmen så körde jag med min tränings dvd igen:)

Idag kändes det lite lite lättare och lite roligare:)

Jag och Lovisa har ätit kamben till kvällsmat och nu kollar jag på lyxfällan! Gud så jag tycker synd om honom men jävla klant!

Lovisas ridning gick bra tycker att hon tar sig för varje gång nu:)
Och på vägen hem åkte vi bakom denna läckra bil!
Kan det vara svärmor som varit på Zumba tro?!:)

Nä nu är reklamen slut så nu ska jag fortsätta kolla sen ska jag sova! Måste få någon timme extra sömn inatt så kanske man kan vara lite piggare imorgon:)


Kommentarer
Postat av: svärmor

Detta är ju otroligt lustigt. Jag såg att jag hade en bil bakom ,jag såg inte vilken sort bara lampor MEN
jag tänkte faktiskt.....det kanske är Frida och Lovisa.
Å DET VAR DET :) fick jag nu se :)

2013-02-21 @ 21:29:55
Postat av: svärmor..igen

å tack för reklamen :)

2013-02-21 @ 22:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0