2 timmer till sen tar jag helg!

Och då startar jag helgen med ett besök på MAXI!!=) 
 
ikväll kommer in lillasyster och bror och hans tjej hem til oss, så vi ska käkal lite och jag har tänkt mig räkor och ostar och lite sånt därnt smått och gott!
 
räkor, aioli, kex, bröd, ägg, ostar, salami, frukter, god dricka och lite sånt tänkte jag mig=) 
 
 
Men innan det blir dags för någon räkfrossa ska jag som sagt handla åka till en liten butik som ligger nästan vid oss som har lite ost, salami och sånt från italien, mer om det sen och så ska jag tömmköra ädel och mocka med=) 
 
 
 
Nä nu ska jag fixa lite till på jobbet sen ska jag stänga igen butiken för idag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0