Varning

Fy jag måste vaxa benen och bikinilinjen men jag drar mig verkligen för det! Det gör ju så förbannat ont!!!

Jag var inne förra veckan och skulle boka tid med tänkte " jag väntar tills nästa vecka så får vi se vad det finns för tider kvar" och hoppades på att dom skulle vara slut...

Och igår var jag inne igen och kollade och nu finns det en tid idag kl 10.00 och jag tänkte igen. Jag kollar imorgon bitti så får vi se om den finns kvar....

FAN FAN FAN!!!!den finns kvar!! Och jag hinner ju in i god tid med! Jäkla skit för jag vill inte!!

Men att stå och raka hela jäkla benen är inte att tala om! Jag ser halva mina lår så jag går på måfo, och att böja sig ner och ta på en socka om dan är ett projekt bara det! Så att stå i flera minuter och böja och räta på sig är inte aktuellt. Så det är vaxning som gäller!

Fasen! Hoppas tiden är borta nu annars vet du vad jag gör kl 10! Ligger och pinas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0