V 37

Ja du, jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera med här idag för jag har varit inlåst hemma hela dagen och inte gjort ett skvatt!

Jonatan ansåg i morses när han skulle åka in till stan att jag INTE skulle med utan jag fick namne mig vara hemma och ta det lugnt idag! Säkert av välmening med fy vad tråkigt det är att bara vara hemma!!

Jag har varit deprimerad och kollat på tv hela dan, film efter film.... Men kanske var bra med fast det lär jag inte erkänna för Jonatan i första taget!

Nu kollar vi på sällskapsresan och jag fascineras av hur jäkla stor magen har blivit!

Jag har gått in i v 37 (37!!!!!) ochi ÄR det riktigt jobbigt!
4 dagar till så kan bebis komma! Jag mår bra fast har ont hur jag än ligger, sitter eller står och jag sover fruktansvärt dåligt!

Men annars känner jag mig faktiskt pigg och.. Ja men svårt att förklara. I vissa lägen känner jag mig fruktansvärt stor och verkligen gravid och vissa dagar och tillfällen känner jag mig inte gravid alls och undrar om det verkligen är någon där inne som är färdig utvecklad och kan komma när som hellst...

Konstig känsla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0