Sms från Lovisa

Hela dagen har vi varit borta, först var vi i tibro, eller nä det har vi ju varit hela dan kom jag på nu men vi var hos Mickaela först och satt ett bra tag ich pratade sen åkte vi till Jonny och Sussi och sätt där till 22.30 och nu är vi hemma och jag ska sova:) imorgon ska jag in till stan och fixa en massa små ärenden som jag inte hunnit eller kunnat göra. Men imorgon ska jag fixa det...

Och ta en lunch med Emma!

Fick sms av Lovisa förut som är hos sin pappa, och har lite hemlängtan<3

Fy finns det något som kan skära så i en mammas hjärta som när man får ett sånt här sms av sitt barn??
Vill åka och hämta hem henne och krama och pussa och aldrig släppa henne igen! Min lilla prinsessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0