Ost och skinkpaj

Jag har inte alls varit i närheten av så effektiv som jag tänkt mIg idag... 
 
Jag gjorde bara bountybollarbanden fick det räcka. Jag är så trött och har haft så jäklans ont i i magen hela dan och ikväll vart det lite  jobb... 
 
Så der får bli en annan dag istUtilitarism blev det ist och skinkpaj med sallad... Jag hatar att göra paj för jag får alltid för mig att det är så jobbigt men pajskal osv men det är ju faktiskt väldigt lätt och smidigt och går att variera i det oändliga! 
 
Så mer paj åt folket Får det bli hädanefter!!
 
 
Annars har jag bara tagit det lugnt idag som sagt... Bebis har härjat runt som aldrig förr idag så jag hoppas innerligt på att den vänt sig, och att det år därför det levt så jäklin hela dan... 
 
Jag känner inte hur den ligger bara att det sparkar och trycker samtidigt lite överallt i magen..
 
lovisa tycker det är mysigt att känna när det sparkar och idag kände hon när den hickade en himla massa!:)
 
 
nu ska jag försöka sova och hoppas på att magontet släppt tills imorgon! 
 
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0