Ny klocka

Jösses vilken stressig dag det blev. Har itne hunnit med alls det jag skulle göra på min lista men nu ska jag strax bege mig från jobbet och fixa det som är på min lista! 
 
Har hunnit med en sak i alla fall.... 
 
Jag fick ett presentkort av Jonatan på en klocka i julklapp för han tyckte inte att jag skulle gå runt i en för 349:- ( Pinsamt) haha vilket jag itne alls bryr mig om igentligen men i alla fall... så jag har idag varit och köpt en ny... la till lite själv med men det var det värt för den är ASA FIN!!! 
 
En Michael Kors klocka! haha vad dä fancy pancy!! Jag brukar aldrig köpa Märkesgrejer men nu blev det så=) 
 
 
Fin va? 
Jag tycket om när det är lite rejälare och inte någon liten fjuttig men ändå inte för stor så den här var PERFEKT för mig och så lite bling bling på=) 
 
Nu måste jag skynda mig! 
 
Ikväll är vi bortbjudna!
 
Återkommer om det sen=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0