Mys och jul med Ernst

Nu är vi klara med städ, läxor och garderober så nu har vi tagit en kvällsmacka och satt oss framför tv och kollar på jul med Ernst och myser.

Får passa på innan hon blir för stor och inte vill veta av sin tjatiga mamma:)

Imorgon ska jag till MVC igen och träffa barnmorskan.
Jonatan är så söt tycker jag, han är med hela tiden och idag när jag frågade om han skullens imorgon så svarade han " ja det är la självklart att jag ska!!" Och kollade på mig som om jag var helt dum i huvudet som ens ifrågasatte om han skulle med...
Jag tänkte mer att han inte behöver vara med varje gång men är självklart glad att han vill:)

Så det blir det på morgonen sen blir det fix på jobbet och lite annat. Sen ska jag handla inför julbaket i helgen med mamma och Linn...

Nu ska jag kolla på när Ernst gör julgodis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0