Lunch

I morses när jag hade lämnat Lovisa åkte jag in till stan för att fixa lite grejer. Schampo och balsam till Betty, grejer till 3 garderober som är i vårt sovrum. En ska bebis ha, en ska jag och Jonatan ha våra underkläder i och en ska bli städskåp.

Och lite annat smått och gott...

Så när jag väl kom hem blev det frukost och sen har jag skruvat som en jäkla gris här hemma. Men nu är det färdigt i garderoberna och lunchen/middagen är intagen.

Så nu är det soffläge en stund unna jag ska hämta Lovisa som är hos en kompis och leker...

Jo men just det.. Jag var på biltema och fick se den här skylten.... Vad ska man med en sludkniv till? Känns inte det som ett väldigt sjukt namn på en kniv?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0