Löv Google

Hej!

Alltså jag blir så glad över vissa saker som vi nu mera talför givet...

Jag har under de senaste dagarna fått ont i blygbenet när jag går, står och ska lyfta/ röra Benen så värker det men känns inget om man trycker på det... Så i alla fall jag googlade på det och fick upp massa olika som beskrev precis samma som jag och fick svaret att det var foglossningen om även kunde sätta sig där...

Hm...

Smidigt med Google i alla fall...

Idag har vi lite främmat av Wilma och Ludwig:) det är Michaels barn som är här över natten, så vi har ätit lite varma mackor och nu sover dom sen ett tag tillbaka och jag och Jonatan har kollat på den ofrivillige golfaren...

Skitkul med dom där gamla filmerna ju!:)

Men nu är det sovdags!

91% har gått! Fasen nu är det bara den sista väntan kvar tills det ska sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0