Lilla Lovisa

Godmorgon!

Vi har lussedegen på jäsning och första julskinkan för året är intagen till frukost på en knäckemacka!:)

Så jäklarns gott! Jag brukar ALDRIG äta julskinka förrän dagen innan julafton men, äh vad fan!! Nu fick det bli till andra advent den första skinkan intogs!:)

Jag köpte en klänning som jag tänkte att Lovisa skulle ha på sig på julafton och den får ju hon i sin julklappskalender vilket innebär att passar den inte så är det ju kört ich nu är hon mitt mellan 2 storlekar så jag var så osäker så hon var tvungen att prova.

En mössa långt neddragen och sen en halsduk över ögonen så hon inte skulle se och känna fick hon inte heller:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0