Juldagen

Ja juldagen har gått i slapphetens tecken! 
Jag har inte gjort något idag och då menar jag verkligen inte något! Eller ju jag körde Lovisa till hennes papp i förmiddags då hon ska fira jul med dom idag istället för igår. 
 
Men sen dess har jag bara legat i soffan och varit på väg att somna sen kl 15 men hållt mig vaken tack vare tv! 
 
Har nig varit lite för högt tempo för mig det sista, när jag väl slappnade av så trillade jag bara i en hög! 
 
Nu ska jag vara hemma och vänta på bebisen. Och jag hoppas innerligt att den inte tar allt för lång tid på sig där inne!:)
 
Igår var magen inslagen i en röd rosett:) 
 
 
Lovisa var som sagt hela julafton med oss i år, förut har hon varit hos sin pappa och firat med dom på flrmiddagen ich med oss på em/kvällen men i år ville hon vara med oss hela julaftonen och åka till sin pappa dig ist och så fick det bli. 
 
Var mysigt att ha henne med oss hela julen ist för bara halva:) 
 
 
Hon fick massa paket bl.a., kläder, smink, pengar, biljetter till Disney on ice, mm... Och hon vart helnöjd! 
 
måste visa er den sötaste lilla julehunden med...
 
 
Så snuttig:) 
 
jag fick med klappar så jag hade tack och lov varit snäll jag med:) 
 
fick ett presentkort på en klocka av Jonata. ( han tycker inte att jag ska gå runt med en klocka för 349kr utan att jaf ska ha en ordentlig så det ska jag skaffa mig nu;) 
sen fick jag pengar, filt, armband, stavmixer som jag velat ha i flera år men inte kommit mig för att köpa, ett mega set med kitchenaid prylar, bion biljetter, kokbok, prenumeration på tidningen hembakat mm
 
nu ska jag försöka sova, flr nu när jag väl ska sova så har jag blivit pigg ist. Är inte det så typiskt att man blir det?!
 
siv så gott!

Kommentarer
Postat av: mia

Så fina bilder vad söt voven är i kläderna :-)

2013-12-26 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0