Hej från sängen!

Jag har lagt mig för att sova lite innan nästa dag börjar!

Och herregud då är det dan före doppardan!
Jag har precis kollat igenom och skrivit ner vad jag köpt till alla och så att inte någon får en socka och den andra får en kappsäck med guld:)

Och jag är faktiskt riktigt nöjd med mina inköp i år och att jag faktiskt inte ens känt mig stressad utan kunnat strosa runt i mitt eget tempo och kollat på de klappar jag hade kvar.

Imorgon ska jag fixa 2 saker som jag glömde idag. Eller jag glömde en och den andra gick ju inte att införskaffa då det inte finns en enda människa som vill köpa något på systembolaget en söndag förutom jag!

Hur kan dom ha stängt när ALLA andra butiker har extraöppet hur länge som helst?!

Ja så det ska jag fixa imorgon och tvätta bilen och köpa gravad lax som varit slut överallt som jag letat!

Ikväll har Johannes varit här och vi har ätit plankstek och nu sitter Jonatan och Jajje och spelar dator där uppe som två små pojkar:)

Hoppas du haft en skön helg och att du varit ledig och hunnit köpa klart dina klappar så du slipper det imorgon!

Sov så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0