Graviditetshormoner

Hej Hormon Frida!!
 
OMG! 
 
Det finns INGET verkligen INGET jag önskar mig mer än att den här graviditeten skall vara över NU! Jag har ont dygnet runt, jag är totalt utmattad från att jag vaknar tills att jag somnar, jag mår illa, har halsbränna, ingen matlust, jag vill hellst bara lägga mig ner och DÖ! 
 
Och som om inte det räckte så är jag ett fruktansvärt monster!
 
Jag kan inte behärska mig, jag är vansinnig, glad, ledsen, gråtfärdig om vartannat och det är HEMSKT!
 Jag har ingen förklaring, jag har INGET som hellst tålamod. Jag har förvandlats till en jävla häxa! 
 
Jag har innan jag blev gravid varit en trevlig människa som ALDRIG blivit arg eller skällt på människor jag inte känner även om jag varit arg, jag är inte otrevlig för jag har blivit uppfostrad till att bete mig bättre än så... 
 
MEN!!!
Nu har det här ändrats. Jag skäller! Och jag skäller mycket! en stackare som jobbar på Mc Donalds tog inte betalt tillräckligt snabbt och hon fick sig en ordentlig avhyvling när hon gav en fjuttig ursäkt och jag satte igång och berättade för henne att jag ska fan itne behöva vänta för att dom inte kan se till att ha personal så det räcker. Det finns ju en anledning till att jag åker till drive in!! INTE FÖR ATT JAG SKA STÅ HÄR OCH VÄNTA!!!!
 
och en tjej som iof gjorde fel då hon stod på min P plats utanför jobbet där INGEN annan än JAG får stå... så det var hennes fel men nu kommer preggo frida och ser att hon står där och på ett kick så var adrenalinet på topp och sprutade prektiskt taget ut ur öronen på mig.
Och till saken hör att hon var så jävla uppkäftig och trodde att hon faktiskt hade trätt att käfta emot mig gjorde inte saken bättre... 
 
(bilen var borta på 2 minuter) 
 
 
 
i morses hade jag kunnat strypa någon för att jag inte fick köra bilen in för det skulle jonatan promt göra!! 
( och det är ju inte så att min omgivning visar någon som helst respekt för att jag mår skit!)
 
Ja.... min enda ursäkt för mitt hemska beteende är att jag är gravid. för jag är inte sån här annars! och nu sa Jonatan i morses att " du kan ju för helvete inte använda graviditeten som en ursäkt hela jävla tiden!!!"
 
Nähe?!  men vad ska jag skylla på då? 
 
ÅÅÅÅHHH jag vill bara bli mig själv igen, jag vill vara som vanligt, jag vill inte vara en sån gråter och är arg för ingenting... 
Jag vill kunna sova på magen, jag vill kunna ta på mig strumpor och skor utan att det gör ont, jag vill kunna äta utan att bli äcklad av allt, jag vill bli pigg.
 
Snälla bebis kom ut efter nyår! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0