Grattis Marita!!

Idag fyller min kära svärmor år!!
 
Så nu på förmiddagen har vi varit och firat henne med lite paket och fick god brunch och tårta som var ur smaskig!!
 
 
 
Sen kollade vi på lite diabilder från när Jonatan var liten, jag tycker att det är riktigt kul att kolla på kort. alltid mysigt att sitta samlade och kolla och när man får höra lite historier om vad som hänt... 
 
 
Sen en liten bild på det fina födelsedagsbarnet=)
 
 
Nu är vi hemma igen och jag har hunnit plocka lite på nedervåningen och även stält in bebisens grejer där dom ska vara i badrummet, nu är det ju bara 3 veckor kvar vilket innebär att den faktiskt kan komma när som hellst, så det kanske är dags att göra iordning för att det kommer ett litet knyte till här snart som skall ha sina grejer och sin plats!
 
På torsdag tänkte jag att jag skulle åka och hämta vagnen så den är hemma med... ska bli kul att få  bädda och greja lite nu, blir lite verkligare då. 
 
Nu ska jag vila lite innan vi ska bort ikväll... fy  man blir helt slut av den dåliga sömnen och att vara så här långt gången. Det är tungt nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0