Första advent!

Vi har haft en så bra helg! 
I lördags efter att jag varit nere och jobbat lite så åkte vi till Göteborg. 
 
Och när vi varit hos pappa en stund så åkte vi till Liseberg och åkte karuseller, Dockinte jag utan barnen åkte. Vi var där med min "styv/låtsassyster" och hennes familj. Så barnen fick åka och hade det nog väldigt kul!
 
 
Tycker det är så mysigt att gå runt där och kika blev alla fina lampor i träden och de små bodarna som står överallt. Dock var det ju väldigt mycket folk men jag har inte så ont av det faktiskt. 
 
 
 
 
Igår tog vi det lugnt på morgonen och sen gick jag, Jonatan, Mikael och Mikaela ut på stan och shoppade kläder till Mikaela och vinterjacka till Jonatan! 
 
Sen! Sen min vän var det dags för julbord på novotel.
Och OMG vilket julbord det var! 
Er fanns krabba, havskräftor, rökta räkor. Vanliga räkor, kryddade räkor, massa olika sorters lax, sill, korv, skinkor, kött, godis, ja men det fanns massa av allt! 
 
 
 
 
Så fruktansvärt gott! 
 
Och idag är det som vanligt igen, Lovisa är i skolan, Jonatan är på övervåningen och jobbar och jag vilar och grejar hemma om vartannat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0