checklistan för bebis

Kommer du ihåg att jag gjorde en lista för saker som behövs innan bebisen anländer och det är väldigt skönt måste jag säga att kunna bocka av lite saker lite då och då. 
 
det mesta som vätservetter, skötbädd mm köpte jag ju i Ullared men lite kläder och sånt har jag köpt lite då och då... 
 
Här om dagen köpte jag en overall till den så den inte fryser när vi åker i bilen och sånt... 
typ en sån här köpte jag fast en mörkgrå och med benvitt ludd innuti och INGA öron. Supermysig=) 
 
Kostade 499:- på kappahl och är från 0-6 månader.. 
 
 
Nu är det mesta avbockat på listan och det känns skönt som sagt... Amningsbh ska jag prova ut efter nyår tänkte jag och när det väl stabiliserat sig på en storlek med mjölk och allt så ska jag se till att fixa riktigt fina amningsbh! 
Vill inte tråka till bara för att jag ammar och jag har ju det bästa möjligt tänkbara jobbet för att just inte tråka till utan faktiskt kunna ha fina amningsbhar=) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0