1 vecka

Idag är det en vecka kvar till julafton!

Är det nu man ska börja få lite smått panik? Jag har bara några få klappar kvar att köpa som tur är men däremot så har jag massa annat att fixa, julkorgar, julgran, knäck, julkola, handla, kläder vi alla ska ha på oss, borsta-duscha-föna Betty, städa, få upp lite mer tomtar ( måste idag!!) ringa till försäkringskassan!, mvc, förlossnings"kurs"...
sen kommer jag att jobba hela helgen och nu då det är så mycket att göra innan jag ska gå hem och bara var ledig och vänta på bebis.

Ska strax köra Lovisa till skolan och sen sak jag bar hem och fixa iordning mig själv så ska jag in till stan sen. Idag ska vi till mödravården igen och bl.a. Se om den behagat att vända på sig:)

Nä nu är Lovisa fåordig för skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0