Vecka 19

Idag gick jag in i vecka 19. och nu är 45% avklarat. 
 
Nu känner jag mig faktiskt ganska bra, jag mår inte illa alls lika mycket. Nästan ingenting. 
Jag har ingen huvudvärk längre. Jag är dock fortfarande väldigt trött men det är ju ingen katastrof. Det enda som jag tycker är jobbigt är mitt humör. Jag är som dr jekyll och Mr hyde. Ena sekunden vansinnig och nästa gråter jag och i tredje så kan jag känna mig nöjd med livet... 
 
 
Men som sagt i det stora hela så känner jag mig helt ok. 
 
Bebisens sparkar nänns inte allt för mycket än och  på dagarna när jag rör mig känner jag inget men däremot på kvällen när jag sitter/ ligger still så brukar jag känna när den vänder på sig eller sparkar till. Men som sagt ganska lite fortfarande och inga hårda knuffar än. På ultraljudet berättade barnmorskan att moderkakan ligger mellan bebisen och utsidan på min mage så det är därför det känns så lätt fortfarande och när jag känner något så är det fortfarande ganska lätta knuffar och lite längre ner i magen inte mitt på. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0