Väntar på mamma

Ligger i soffan och väntar på mamma som skulle hämtat mig kl 9.00 och nu är klockan 9.28!!!

Men passade på att lägga mig i soffan och kolla på Nyhetsmorgon under tiden.

Jag måste visa något som jag tycker känns så jäkla häftigt, när jag står upp så åkeri magen ut eller vad man nu ska säga så att blir en ganska jämn rund kula som börjar under brösten men när man ligger ner på rygg så åker ju magen in eller om det flyter ut på sidorna det låter jag vara osagt;)

Men i alla fall nu på mornarna så är det en stor hård bulle på magen och man känner precis hur livmodern ligger och hur stor den är, känns så jäkla sjukt att det ligger en liten bebis där inne i kulan.

Försökte ta en bild på hur det ser ut men det är lite knöligt, knölen är nedpå magen och sen är min höftkam ( heter det så?) där bredvid knölen och den sträcker sig ända upp till naveln.

Förstår ni? Men visst är det coolt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0