Träning och tävlingsdag

Tog mig iväg till gymmet trots brutal trötthet i morses och gud så nöjd jag var med mig själv när jag väl var där.
 
Gick 4 km och efter det 3*12 squats. 
 
 
Dagens idag är min mjuka klänning som är så skön så det känns knappt att man har något på sig. det måste ju ändå vara fördelen med att vara gravid att man inte behöver ha vråltajta byxor som är jobbiga att sitta ner i och inget som klämmer eller trycker lite här och var. 

Skulle gärna ha mammabyxor på mig i vanliga fall med om det höll till lite över magen;)
 
 
nä nu ska jag ta ett litet mellanmål sen blir det mer jobb. Idag kommer en leverantör hit och ska visa lite av vårens bad och sen ska jag ge mig av och kolla på lillsessan när hon hoppar=) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0