Tränat

Jösses jag känner mig nästan lite stolt! 
 
Jag åkte till gymmet och jag stod på crosstrainern i 25 minuter och sen lite styrka för armarna och några benböj som tränar rumpa och lår. 
 
Sen fick det vara bra för idag. Får börja försiktigt har ju trots allt inte tränat sen 2 veckor innan jag blev gravid. Alltså på 18 (18!!!!) veckor!!
 
 
 
dagens blev mammabysor från H&M och en skön t-skirt från Åhlens=) 
 
Och jag MÅSTE verkligen åka och köpa nya skor idag! Det är kris, jag har gått med några platta impulsköpta hela sommaren som jag igentligen inte ens gillar men i brist på annat så har jag fått använda dom ändå men nu ska jag skaffa mig några med lite klack på så man får lite snyggare hållning.
 
 
dagens frukost. fil, musli och bär=) 
nu ska jag renskriva allt från i helgen och göra ordning på allt så ja har koll!=) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0