Stan och middag

Jobbade några timmar på dan och sen gjorde jag och Lovisa stan.
Shoppade ordentligt med kläder och nya skor och även en ny skolväska till hösten.

Så nu är hennes garderob påfylld, nu är det bara min kvar. Jonatans blev ju lite fullare när vi va i Göteborg sist men behövs ännu lite mer där. Eller snarare byta ut och slänga lite gammalt!

Sen fot vi hem och lagade mat för ikväll har mamma, Linn, svärföräldrarna ich Jajje här på lite mat och fruktsallad. Fruktsallad måste nig vara den mest underskattade efterrätt någonsin. Jag älskar det med gör det sällan när det är folk här för jag tycker det är lite tråkigt att bjuda på. Men som sagt det känns alltid lite fräschare än att ställa fram en fet kladdkaka:)

Nu ska jag sova!

Men det har varit en riktigt jäkla bra eftermiddag och start på semestern! Imorgon ska jag sova länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0