sammanfattning

Detta får bli ett inlägg med lite sammanfattning av de senaste 2 dagarna=) 
 
Lovisas tävling gick hur bra som hellst. Hon fick 2 felfria rundor och både hon och hästen skötte sig väldigt bra. 
och jag bölade en skvätt när hon kom i mål efter första rundan. hormoner! men hon va som sagt riktigt duktig och hon var mäkta stolt över sig själv!!=) 
 
 
en del av publiken=) 
 
 
lilla snuttan fick 2 fina vit-blå rosetter, så när vi fixar iordning i hennes rum och byter rum i höst så får vi göra iordning en rosett tavla till henne. För jag tror att det kommer att bli några stycken under åren=) 
 
Igår morses gav jag mig ut på en ridtur direkt när jag släppt av lovisa i skolan, och vilket underbart väder det var, soligt men inte varmt utan alldeles lagom kallt. Ädel var lite på tårna i början men gick sen väldigt lugnt och fint och skötte sig toppen under turen på ca 4 km. får bli en mjukstart för oss båda nu för att se hur det känns med magen med, och jag kommer inte att hoppa henne eller något sådant. 
 
men att hålla igång både henne och mig mår jag bara bra utav. 
 
 
 
efter det jobbade jag och på kvällen åkte vi ( jag och Lovisa) till Michaela och wilma och hade en tjej myskväll=) 
Åt räkor och KRÄFTOR och lite annat tilltugg. och så brutalt gott det var med kräftor!!! fasen som jag längtat efter det!
 
Och vi hade en riktigt trevlig myskväll utan en massa måsten och uppstyltat så det va riktigt skönt och det skall göras om snart igen!!=) 
 
 
nu ska jag fortsatta att jobba, måste skicka inte lite kompletteringar så det inte tar slut i butiken=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0