Redo för sängen

Nu har jag bäddat rent i sängen och jag älskar rena lakarn! Och dessutom har jag lagt i vårt stora täcke igen.

Av någon konstig anledning har jag och Jonatan bråkat varenda natt i många veckor om ett vanligt enkel täcke och det slutar alltid med att jag anti gen rullar in mig som en kåldolme i det eller att det ligger på längden så att ingen får täcke på fötterna.

Och varför jag inte bytt tidigare har jag ingen aning om. Men nu är det gjort och det är skönt!!

Jag och Lovisa har varit ute och ridit en sväng på kvällen innan hon skulle sova och det var så skönt att både komma ut och röra lite på både oss och hästarna. Och precis perfekt väder med!

Nu ska vi sova och både Betty och jag har nu fina tänder:) hon var dock inte fullt så förtjust i sin nya tandborste och tandkräm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0