Redan 40% avklarad

Herregud jag kollat på min app som har koll på graviditeten och där står det att 40% av graviditeten har jag nu klarat av ( med nöd och näppe)

40 % är rätt mycket!

Jag är ni i vecka 17 och snart har halva tiden gått. Det går fort men ändå så brutalt långsamt!

Jag tror att jag känner av bebis lite ibland men det känns nästa som man inbillar sig. Men det sa mamma att hon med trodde till det blev hårdare "knuffar" så man verkligen inte kunde missta sig..

Men det känns fortfarande väldigt overkligt!

Om 1,5 vecka så ska vi på ul igen och se det lilla knutet som nu förhoppningsvis har blivit bra mycket större än sist vi såg den.
Måndagen den 19 är det dags.

Jag vill veta vad det är! Jag är för nyfiken för att inte veta och jag vill planera. Det är ju det absolut bästa jag vet. Skriva listor efter listor och sen renskriva för att sen skriva i bokstavsordning och sen efter inköpsordning för att sen tappa bort listorna för att sen göra om hela proceduren igen:)

Men det är ju så jag älskar att ha det! Jag vill veta. Eller vill jag det?! Nä jag vet inte riktigt det är ju spännande att inte veta det är ju liksom hela tjusningen med det hela men ja...

Ialla fall så vill inte Jonatan veta och vill inte han så kommer vi inte ta reda på vad det är för en sorts loppa där inne.

Så jag kommer troligtvis få hålla mig tills i januari.
Men det får helt enkelt gå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0