omg så mycket!!!

Alltså vi har jobbat precis hela dan med ett avbrott på ca 2 timmar för lunch, massage och lite sol. annars har vi jobbat precis hela tiden och vi har fortfarande några timmar kvar.
 
Jäklar vad mycket det är som skall räknas, planeras och tänkas på... 
 
Det är vad som kan tänkas komma i kostnader för ett helt år. allt från gem och kassar till renoveringar av lokal och personal kostnader/löner osv... det är helt sjukt mycket och det är kostnade som man inte ens visste fanns innan man hade eget... 
 
hel sjukt... och nu har jag gjort schema fram till början av april nästa år!!!=) 
 
Snacka om att vara ute i god tid. 
 
 
 
Här sitts det och räknas och skrivs så pennan brinner. 
 
 
maten är riktigt bra här och tll "förrätt finns det en buffe med kallskuret på med lite olika sallader och röror och sill i olika former och det måste verkligen ha med graviditeten att göra för 2 dagar nu så har jag tyckt att det varit riktigt gott med sill och det har under mina snart 27 år ALDRIG tidigare hänt... 
 
måste bero på bebis!
 
och som om det inte räckte med den buffen så finns det olika bröd och idag även en skaldjurssoppa. 
 
 
till varmrätt fanns det två olika alternativ bla det jag valde torsk med potatis och en supergod sås och sen det mamma valde var fylld fläskfile med rödvinssås och potatis men hon la upp så slaffsigt så det såg inte apptitligt ut om jag skulle tagit kort på det=) 
 
och sist men inte minst min outfit today!
en grån mammakläning som är lite stor fortfarande men som nog kommer bli bra i höst med en liten kofta över och ett par snygga stälvlar till. Jag ÄLSKAR stövlar!!! jagh älskar hösten med!!!
 
 
Nu har min paus på 5 minuter tagit slut så nu måste jag jobba=) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Duktiga kickor :)

2013-08-03 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0