Min syn uppifrån

Nu är alla maskiner laddade med tvätt och disk och jag ska ta och sova några timmar innan jag ska upp och träna:)

Imorgon ska Lovisa tävla. Sin allra första tävling! Jag kommer vara den stoltaste mamman genom tiderna och stå med mobil, kamera och filmkamera redo för hennes 45 första sekunder "rampljuset".

Det är ju det värsta med hästhoppning, man är skit nervös innan och jag som är sån jäkla tävlingsmänniska mår riktigt dåligt innan tävling och tycker inte alls att det är kul med tidiga mornar och all denna väntan och nervositet och träning inför en tävling ska vi inte prata om, och så är det över på mindre än en minut. Snopet.

Men det ska bli kul för henne i alla fall och hon är laddad till 1000!

Så här är min syn när jag kollar nedåt. Magen växer och tyvärr gör brösten det med. Dom börjar kännas brutala och jag tackar Gud för att jag har en underklädesbutik annars hade jag blivit ruinerad om det ska fortsätta växa i denna takten.

Men tack och lov för minimizer. ( bh som "förminskar" brösten.
Dom är mina bästisar nu mera!

Nä nu blir det en omgång med candy cruch sen sova!

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0