Måndag morgon

Och jag behöver inte stressa men jag känner en fruktansvärd stress just nu. Bara för att jag är ledig i nu 3 dagar tror jag att jag måste hitta på och hinna en himla massa.

Jag vill göra massa saker men jag vet inte vad jag ska välja att göra vilket innebär att om jag känner mig själv så kommer det inte bli något av det gjort pga att jag ligger och ska komma på vad jag vill göra för att bäst utnyttja dessa dagar och så blir det pannkaka av alltihop!

Jag ska i alla fall gå ner och duscha, så mycket vet jag ju.

Igår gjorde jag absolut ingenting. Jag hade astråkigt! Jag låg i soffan hela dan med undantag för ca 1 timme då jag skurade jonatans bil som var snuskig inuti och vi ska åka i den till Stockholm på torsdag och då ville jag att den ska vara ren och fin.
Annars som sagt låg jag i soffan till 24.15! Tragiskt jag vet!

Nä nu ska jag sätta fart vi får se vad det blir. Jag vill kolla på en barnvagn med. Alla säger att det är så lång leveranstid på dom och jag har ingen lust att stå där när bebisen kommer och inte ha en vagn.

Ja vi får se när det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0