Lataste hunden

Idag är det ingen bra dag. Jag mår verkligen skit!!

Kallsvettas hela tiden är totalt slut i hela kroppen och humöret kan jag inte dölja längre då det är så brutalt dåligt!

Jag vill bara hem och sova eller nä jag vill inte sova jag vet inte vad jag vill. Jag känner mig hungrig men vet inte om jag ens vill ha något att äta allt är som en dimma idag känns det som.

Så jäkla tråkigt med sånna här dagar.

Måste visa er Sveriges lataste hud som iaf hon är nöjd med livet:) hon stensover jämt! Igår orkade hon inte ta sig tillsyn kudde utan somnade på mina ben och efter några minuter så snarkade hon som en stock och idag när jag åt frukost så orkade hon inte tigga ens en gång utan somnade under tiden som försökte få lite mat från min tallrik:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0