Ingen vidare start

Morgonen startade inget bra alls för mig idag, jag var tröttare än vanligt och behövde lite kärlek från min kära sambo som var tvungen att skynda till jobbet vilket resulterade i att jag totalt bröt ihop och grät hur länge som helst och då fick jag ju så klart en jäkla huvudvärk, som nu har suttit i hela dan.

Betty har fått inflammation i tandköttet så har fått åka och köpa "tandkräm" och något som löser upp plack från tänderna för 650:-!!
För två minimala burk/tub.

På jobbet var det iaf bra:)

Och nu har jag kommit hem och har hunnit måla spisen. Alltså inte den vanliga spisen utan där vi eldar med ved. Så nu är den vit och fräsch igen.

Och nu! Nu ska jag äta lite nyttigt mellis;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0