halva veckan gått

Onsdag idag redan. 
Igår var jag och tränade och idag har jag träningsverk. som ett brev på posten kommer den brännande känslan i benen och triceps. gick i ganska snabbt tempo och uppförsbacke 3.5 km och sen lite styrka för överkroppen. och så några knäböjningar =)
 
Igår flyttade jag hem hästarna och det är skänt att ha dom hemma igen ( det är jag ensam om att tycka) så i morses var jag ute och mockade rent i boxarna och kelade lite med dom små djuren. 
 
Och sen kom pappa igår kväll och vi moffade tacos som lovisa beställt... 
 
 
och idag har jag jobbat och gör det iof fortfarande, håller på med löner och beställningar och kunder om vartannat. 
 
Tog mig några minuters rast med och mailade babyproffsen för jag är BRUTALT kluven över det här med barnvagn. Jag tycker att det känns så tidigt men så säger alla att jag måste beställa i GOD tid för att det är så lång leveranstid på dom.... så nu vill jag veta vad dom säger och så under tiden kollade jag på kläder. 
allt jag har hemma börjar bli för kort och för tajt eller så är det redan för litet eller passar inte av någon annan anledning. 
 
så.. jag hittade detta så jag är VÄLDIGT VÄLDIGT sugen på att köpa.. men tajts för 600?? hmmm... och tröjan var ju inte illigare den.. men det finns ju INGENSTANS i stan förutom H&M man kan köpa mamma kläder på... skit dåligt tycker jag. 
 
vad tycker ni?? fint va??
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Änglar o stjärnor har :)

Svar: nä men dom har ju inte det längre=( dom har slutat med mamma kläder och likaså polarn och pyret.
Frida Nävarp

2013-08-21 @ 20:34:33
Postat av: Anonym

Fina kläder men ganska dyrt för den korta tiden, det skulle ja inte köpt :) kolla tradera, man kan hitta väldigt fina kläder där som är som nya :)

Vi beställde vår vagn runt v 30, tidigare än så tror ja inte man behöver :) om det inte är nån väldigt speciell vagn du ska ha då :)

Svar: ok vad bra då vet jag att jag inte behöver ha någon panik=) nä jag vet ju inte riktigt vad jag vill ha men eftersom vi inte vet vad det blir får det nog bli en vanlig svart eller enfärgad iaf=)
tack för hjälpen!
Frida Nävarp

2013-08-21 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0