Godmorgon kära du!

Åh vad skönt att sova i sin egen säng med världens godaste varmaste och snozigaste unge bredvid sig!!

Jag har sovit som en stock hela natten och det tog inte många sekunder innan jag somnade igår ska jag lova.

Vi åkte från mässan kl 17.40 och var hemma kl 22.35!! Stannade och hämtade upp Lovisa på vägen hem och köpte två presenter till hennes kompisar som har kalas om typ 1 timme. Och handlade lite frukost för är inte jag hemma är det ingen som ser till att det finns till nästa som ska ha😡
"Pik pik pik"

Idag blir det som sagt kalas för lovisas del så strax ska jag upp och få en smörgås i magen och sen hjälpa Lovisa med hår osv inför kalaset och när hon är där så ska jag fixa iordning i stallet och på staketen igen som jag har fått ta ner när dom fällt träden.

Så dags att sätta igång!

Visar er ett av mina inköp igår. 2 st fönsterlampor som kommer passa perfekt i vardagsrummet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0