Godmorgon fredag

Nu har vi precis vaknat och ska pallra oss upp för dusch och smink och påklädning och sen frukost.

Mammas första kommentar var inte godmorgon som den brukar vara utan " fy fan vilka hårda sängar! Jag är öm i hela kroppen!" ( och då svär hon aldrig)

Jag har sovit gott när jag väl somnade låg och tänkte alldeles för länge innan jag kunde slappna av och somna.

Men nu får vi ladda för en ny dag med massa leverantörer. Idag ska vi bl.a. Träffa panos emopori, Damella, jacett, after eden, swegmark, chansens och abecita och några till. Så det blir en fullspäckad dag.

Nu kom mamma ut från duschen så nu ska jag snabba på.
Hoppas du får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0