Bakgrund

Jösses vad jag har legat i idag.

Jobbade först på dan men fick så jäkla ont i magen när jag hade ätit så jag åkte hem och vilade en stund och när magontet typ släppt så bakade jag bullar och två satser med tekakor!

Älskar att ha hembakat bröd i frysen:)

Ska lägga upp receptet i veckan.

Nu har jag precis kommit hem igen efter att åkt in till stan för att hämta Jonatan men åkte in tidigare så jag hann att jobba lite av det jag inte hann göra med alla papper idag då jag åkte hem tidigare...så nu är det klart med:)

Och nu ska Frida sova för imorgon ska hon och mammsen till Göteborg och fixa lite smått och gott till affären inför jul... Snacka om framförhållning! Men tycker att det är lika bra att ha det gjort så behöver man inte stressa med det 2 v innan jul som man alltid gör och kommer dessutom på attan glömt köpa hälften!

Så det ska inhandlas julpapper, påsar, snören, cellofanpåsar, etiketter, kartonger, och massa annat:)

Nä nu måste jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0