äntligen fredag och bil besiktning

Idag var jag uppe med tuppen och städade ur min lilla bil så den blev ren och fin. 
 
Det har behövts ca 6 månader men idag tog jag tag i den iaf och nu skiner den så fint!
 
 
 
Sen vart det till att fara in till bilprovningen för att besiktia lilla bilen som gick igenom helt felfritt ( bara sätta i en ny lampa i parkeringsljuset annars fick den beröm för att den var så fint iordning och jag tog åt mig äran så klart fast att jag misskött den brutalt och inte tvättat den eller något sånt. Så tack regnet?!
 
Idag jobbar jag hela dan och sen ikväll kommer Lovisa äntligen hem efter en pappavecka. 
Så får vi se vad som hittas på då.
 
Och imorogn jobbar jag 10-14 sen har jag semester!!!! jag har SEMESTER!!!! i 4 dagar!!!! tjiho!!
 
Man får vara glad för det lilla. 
(dock är jag mest arg och deprimerad just nu) 
och Jonatan och mamma stackarna har det inte lätt just nu men det är ju stört omöjligt att hantera det bra när man tycker att allt är världens största och viktigaste grej trots att man igentligen vet att det inte är det när manhar fått tänka lite. Men hur ska man göra för att inte reagera så brutalt över allt?? 
 
Nägon som har ett bra tips??
 
För tro mig det skulle behövas. 
 
Jonatan sa idag att han tycker att jag inte behöver bete mig som ett jävla psykfall. ( eller något i den stilen) 
 
Och det tycker jag ju inte att jag för tillfället gör men sen efter en stund kan jag ju förstå vad han menar... men fan jävlar i helvetes graviditetshormoner som gör mig till ett brutalt MONSTER!!
 
 
 
 
 
Så här känner jag mig!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0