Omg!!

Fredag!
Igen!!!!

Jag somnade vid 01-01.30 inatt och hick upp 05.55 så du kan ju själv hissa hur pigg jag är. Kl 7 var jag med lilla bilen på verkstaden och det kommer kosta mig 3000:-!!! 3000 jävla kronor för att få en ny ruta! Hade jag vetat att det är så dyrt hade jag skitit i att laga den då hade jag kunnat köra tunt med ett hål i rutan om det vore så. Och då ska jag ju tillägga att jag "bara" betalar 35% av den igentliga summan för resten betalar försäkringsbolaget.

Men det är ju tur att jag har så jäkla fet plånbok, speciellt nu 1 vecka innan lön;)

Ja det är ju bara att bita i det sura äpplet.

Gick i alla fall till gymmet från verkstaden som är ca 3 km och sen löpning 3 km och sen 45 minuters vidrig styrketräning. Jag tror på riktigt inte att jag någonsin pressat mig själv så hårt i styrka, så nu ligger jag i en stol i omklädningsrummet och skakar i precis hela kroppen för att jag är så jäkla tröt. Till och med skinkorna vibrerar!!

Nu ska jag kräla in till duschen och sen göra mig klar! Jösses!

Piggets tös på bild! Den här borde igentligen censureras eller självklart inte ens läggas upp men ja. Detät ju så tråkigt att göta inlägg utan bild.Blunda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0