Mys med koppfian

Jag har precis varit ute och prungit 4 km och gått 2 km varav 1 löpvarv ( 1 km) med jonatan. 
 
Skönt att komma ut lite i friska luften men även om det är rätt så skönt att springa ute så får jag alltid så ont i halsen när det blir kallt och det gör att jag inte vill springa ute utan hellst på gymmet. 
 
Annars är det ju perfekt när man bor så som vi. har massa joggingrundor precis utanför dörren..
 
Ädel har fått stå lör, sön och idag men det gör inget för hopn har gått rätt hårt nu några månader. men imorogn ska hon igång igen.. 
 
Beroende på hur lovisa mår på torsdag så änkte jag att jag skulle ivä och hoppträna med henne på kvällen, men det får vi se hur det blir.. 
 
Nu ska jag mysta med min lilla prickiga stumpa lite till innan hon ska sova. 
 
( ska lägga ut receptet på nutellafyllda gifflar som var livsfarliga att ha hemma!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0