mammao och linn mys

Snart kommer mamma och lillasyster linn hit så ska vi åta tacos och prata skit=)
 
Idag har jag jobbat till 14 och sen efter det hem åt lite RESTER! ( blä vad jag ogillar det ordet. leftovers... men dom otäcka resterna var iaf goda för det va kinamat=)
 
Sen spelade jag Lovisa och JOnatan onopol, ingen har dock vunnit än för jonatan varr tvungen att åka men jag ska lägga upp en strategi för att slå dom så dom går i konkurs så att jag vinner=)
 
Annsrs har det inte hänt så mycket, jag är brutalt osams med betty. hon är en riktig jävla plåga just nu. Vi älsk-hatar varandra nu med betoning på hatar. Hon skriker och har sig när jag tar i henne, kuvar ihop sig och småskakar men när jonatan och lovisa klappar och lyfter så är hon så nöjd så... Hade det varit någon utomstående som såg så hade man ju kunnat tro att jag slår henne. Men så är inte fallet även om jag just nu har god lust.
 
Nä annars då.. jag är inne i en svacka, eller det känns osm om jag har varit det rätt länge men den här veckan tog ju priset. Jag är van vid att träffa folk hela dagarna, vara ute och rida och göra mig iordning träna och sånt. Men denna veckan har innehållit, tv, soffa, mat, mocka. INGET MER!! absolut inget. jag är sur och vresig och så fruktansvärt uttråkad.
 
Igår vet jag inte vad som flög i mig. Jag va tvungen att komma ut så jag sa till lovisa att vi skulle åka och köpa godis och kinamat, men det va ju inte så att jag på något sätt orkade ta tag i mig själv och med tanke på att jag gåii i trosor och nattlinne hela dan så slängde jag på mig ett par tights och en chockrosa träningsjacka, håret i en knut precis mitt på huvudet och för att försöka dälja det sinnessjukt flottig håret drog jag på ett blått pannband. och till det toppade jag med ridstövlar.!
 
nice!
 
när vi skulle gå till bilen sa lovisa
L- ska du gå ut så där mamma???!!!
F- JAA det SKA jag!
L- öm jaha ok mm


När vi kommer till bilen
L- tycker du att det du har på dig idag passar ihop mamma?
(nattlinne med en katt, ridstövlar, flötigt hår och ett blått pannband, ceris jacka, och tights)
F- Ja helt ok.
L- ja ok ömm det är bra.
 
Tyst en lång stund!
 
L- jag väntar i bilen när du hämtar maten.
 
 
nu kommer dom!
 
Ha en bra Lördag!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0