kalas och stress

Helgen har varit bra, ridit, hjält mamma att sy och flytta massa saker frpn ett förråd och grillat och lite annat smått och gott. 
 
Nu är jag på jobbet och skall betala ut löner och lite annat sånt som är mindre kul. 

Idag fyller min lilla kusin 9 år och kl 15.00 ska vi på kalas hos henne och ikväll ska vi ut och bowla och sen äta. Det ska bli kul. alltid roligt när man hittar på något som man inte brukar göra på vardagskvällarna. 
Men först ska jag hem och hämta lovisa och så ska vi på stan och köpa pressent åt sally och så har jag lovat lovisa att vi ska köpa lite nya kläder till henne. Eller frammför allt byxor för dom är av någon underlig anledning slut i hennes garderober=)
imorgon blir det fullt upp, först träna och sen hjälpa mamma att hänga gardiner och på kvällen ska lovisa rida lektion. 
 
Nä jag hinner inte skriva mer.
 
 
åh vad jag ill att mitt hår sa växa ut så det blir så här långt igen! Väx hår fan väx!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0